КООРДИНАТОР ПЪРВИЧНО СЧЕТОВОДСТВО
Основни задължения:
- Организира и координира първичните финансови операци в компанията;
- Обработва първични счетоводни документи;
- Разпознава плащания от клиенти по банковите сметки на компанията;
- Отчита командировъчни; води регистър на командировъчните
- Води фирмена кореспонденция с доставчици и партньори във връзка с разплащания;
- Работи със специализиран софтуер за разходи и плащания към клиенти, включително обработване на база данни и въвеждането им в системата;
- Извършва банкови операции във връзка с регулярни плащания;
- Изготвя авансов отчет във връзка с направени разходи за офис нужни
- Изготвя специализирани справки, анализи и отчети;
- Отговаря за дейности, свързани с фирмен малък автопарк, като: изтичащи ГО и Каско, ремонти;
- Подпомага ръководството в организационни процеси;
Необходими изисквания за длъжността:
- Висше образовение в областите икономика, финанси или бизнес администрация
- Опит на сходна позиция се счита за предимство;
- Добра финансова грамотност;
- Добри познания по основни офис приложения на Microsoft: Excel и Word;
- Умение за планиране, организиране и приоритизиране на работата си;
- Способност за вземане на бързи решения;
- Внимание към детайлите;
- Умения за работа в екип;
- Проактивност и инициативност;
- Шофьорска книжка/активен шофьор.
Нашето предложение към Вас:
- Постоянен трудов договор и коректни трудови отношения;
- Офис в центъра на София;
- Стимулираща среда в млад, подкрепящ и динамичен екип;
- Петдневна работна седмица, осемчасов работен ден;
- Добра социална политика:
- Частично финансрана Мултиспорт карта;
- Допълнително здравно осигуряване - луксозен пакет;
- Карта за преференциални отстъпки;
- Плодове и топли напитки в офиса.
Ако искате да се присъедините към нас, моля изпратете подробна автобиография. Очакваме Ви!