WHY join us?
Guided by our core values Humanity, Innovation and Responsibility, we work openly in an environment of closeness, recognition and trust.
You will be part of a team with smart, friendly, talented, hardworking and committed to doing great work people.
You will be provided with plentiful opportunities as technologies and business models that empower you to show and expand your skills and abilities;
You will be joining a stable environment and comfortable working conditions.
WHAT your essential role in the team will be:
- Participate in the development of core services and Web applications using C# and .NET framework, SQL, ASP MVC/WebForms, Web API, WCF, RabbitMQ/EasyNetQ, Microservices, Polymer;
- Analyse functional requirements, define tasks and estimate development time;
- Design and implement database structure;
- Design and implement services to interface with external applications (WCF, Web API);
- Implement new features as well as fixing bugs and performance issues;
- Refactor and improve code in terms of readability, design patterns, architecture;
- Write and maintain unit tests;
- Help junior developers and perform code reviews.
- A minimum of 4 years work experience with C#, SQL and the .NET world;
- Practical experience with database design and implementation;
- Good understanding of design patterns and reusable software design approaches;
- Knowledge in JavaScript, jQuery, Angular or other related libraries/frameworks is an advantage;
- Ability to work effectively in a team;
- Good troubleshooting and problem solving skills;
- Analytical skills and attention to detail.
- "Can do"attitude.
- Remote work opportunity
- 30 days of paid leave
- Health insurance
- Food vouchers
- Interesting work on new and long-run projects
- Multisport card at a discounted price
- Healthy snacks - free fruits, nuts and beverages
- Access to e-learning platforms
- Smart mobile phone and sponsored mobile plan
- Shopping cards with discounts
- Company-sponsored training and certification
- Recreation room
- Regular team buildings and celebrations
Юрисконсулт Съдебни вземания
Отговорности на длъжността:
- Предприема процедура по съдебно събиране на вземания по отношение на длъжници;
- Изисква правни действия от съдебните изпълнители по изпълнителни дела срещу длъжници на дружеството с оглед събиране на вземанията;
- Оказва правна помощ във връзка с прилагане на съдебната процедура по събиране на вземания на служители и длъжници на дружеството;
- Представлява дружеството пред съдебно-изпълнителни служби, дирекции на МВР, държавни и общински органи;
- Съдейства при издаването на документи от органите на съдебната власт;
- Отговаря за следните региони: Варна, Добрич, Шумен, Силистра, Разград, Бургас. В дейностите са включени ежемесечни командировки за получаване на изпълнителни листове от районни съдилища в региона.
Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:
- Висше юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
- Опит в сферата на съдебното събиране и принудителното изпълнение ще се счита за предимство.
- Много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Power Point
- Способност да самостоятелно решаване на казуси
- Лоялност и високо чувство за отговорност
- Комуникативност и умение за работа в екип
- Умение за работа в динамична среда при спазване на срокове
- Активен шофьор
Нашето предложение към Вас:
- Постоянен трудов договор и коректни трудови взаимоотношения
- Отлични условия на труд
- Конкурентно фиксирано възнаграждение и мотивираща бонусна схема
- Стимулираща работна среда в млад и динамичен екип
- Добра социална политика
- Възможност за професионално развитие
Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, моля изпратете подробна автобиография.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
Юрисконсулт Съдебни вземания
Отговорности на длъжността:
- Предприема процедура по съдебно събиране на вземания по отношение на длъжници;
- Изисква правни действия от съдебните изпълнители по изпълнителни дела срещу длъжници на дружеството с оглед събиране на вземанията;
- Оказва правна помощ във връзка с прилагане на съдебната процедура по събиране на вземания на служители и длъжници на дружеството;
- Представлява дружеството пред съдебно-изпълнителни служби, дирекции на МВР, държавни и общински органи;
- Съдейства при издаването на документи от органите на съдебната власт;
- В дейностите са включени ежемесечни командировки за получаване на изпълнителни листове от районни съдилища в региона.
- Висше юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
- Опит в сферата на съдебното събиране и принудителното изпълнение ще се счита за предимство.
- Много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Power Point;
- Способност да самостоятелно решаване на казуси;
- Лоялност и високо чувство за отговорност;
- Комуникативност и умение за работа в екип;
- Умение за работа в динамична среда при спазване на срокове;
Нашето предложение към Вас:
- Висше юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
- Опит в сферата на съдебното събиране и принудителното изпълнение ще се счита за предимство.
- Много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Power Point
- Способност да самостоятелно решаване на казуси
- Лоялност и високо чувство за отговорност
- Комуникативност и умение за работа в екип
- Умение за работа в динамична среда при спазване на срокове
- Активен шофьор
Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, моля изпратете подробна автобиография.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.
КООРДИНАТОР ПЪРВИЧНО СЧЕТОВОДСТВО
Основни задължения:
- Организира и координира първичните финансови операци в компанията;
- Обработва първични счетоводни документи;
- Разпознава плащания от клиенти по банковите сметки на компанията;
- Отчита командировъчни; води регистър на командировъчните
- Води фирмена кореспонденция с доставчици и партньори във връзка с разплащания;
- Работи със специализиран софтуер за разходи и плащания към клиенти, включително обработване на база данни и въвеждането им в системата;
- Извършва банкови операции във връзка с регулярни плащания;
- Изготвя авансов отчет във връзка с направени разходи за офис нужни
- Изготвя специализирани справки, анализи и отчети;
- Отговаря за дейности, свързани с фирмен малък автопарк, като: изтичащи ГО и Каско, ремонти;
- Подпомага ръководството в организационни процеси;
Необходими изисквания за длъжността:
- Висше образовение в областите икономика, финанси или бизнес администрация
- Опит на сходна позиция се счита за предимство;
- Добра финансова грамотност;
- Добри познания по основни офис приложения на Microsoft: Excel и Word;
- Умение за планиране, организиране и приоритизиране на работата си;
- Способност за вземане на бързи решения;
- Внимание към детайлите;
- Умения за работа в екип;
- Проактивност и инициативност;
- Шофьорска книжка/активен шофьор.
Нашето предложение към Вас:
- Постоянен трудов договор и коректни трудови отношения;
- Офис в центъра на София;
- Стимулираща среда в млад, подкрепящ и динамичен екип;
- Петдневна работна седмица, осемчасов работен ден;
- Добра социална политика:
- Частично финансрана Мултиспорт карта;
- Допълнително здравно осигуряване - луксозен пакет;
- Карта за преференциални отстъпки;
- Плодове и топли напитки в офиса.
Ако искате да се присъедините към нас, моля изпратете подробна автобиография. Очакваме Ви!
Тийм лидер в отдел Кол център
Обхват на позицията:
- Ръководене на екип от оператори в Кол център и проследяване за спазване на правилата за работа
- Проследяване и контролиране на ключови показатели за ефективност
- Проследяване на справки за представянето на екипа и дава обратна връзка към ръководителя на отдела
- Пряко участие в ежедневните оперативни дейности в отдела и подпомагане на работния процес
- Управляване на приоритетите в екипа, изготвяне на репорти и въвеждане на данните от тях в ERP системата на дружеството
- Пряко участие в обучението и развитието на служителите в поверения му екип
Изисквания за длъжността:
- Висше образование
- Опит в организирането и ръководенето на екип - задължителен
- Умения за планиране и организиране на работния процес и задачи
- Много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Power Point;
- Способност за самостоятелно вземане на решения;
- Лоялност и високо чувство за отговорност;
- Комуникативност и умение за работа в екип;
- Умение за работа в динамична среда при спазване на срокове.
Нашето предложение към Вас:
- Стимулираща работа в бързоразвиваща се компания
- Приятелска работна атмосфера в млад, подкрепящ и динамичен екип
- Постоянен трудов договор и коректни трудови отношения;
- Работа в офис в центъра на София;
- Интересна работа по нови и дългосрочни проекти;
- 24/7 достъп до платформа за електронно обучение;
- Добра социална политика
Нашето предложение към Вас:
- Стимулираща работа в бързоразвиваща се компания
- Приятелска работна атмосфера в млад, подкрепящ и динамичен екип
- Постоянен трудов договор и коректни трудови отношения;
- Работа в офис в центъра на София;
- Интересна работа по нови и дългосрочни проекти;
- 24/7 достъп до платформа за електронно обучение;
- Добра социална политика
Ако виждате успеха и професионалното си развитие в нашата компания, моля изпратете подробна автобиография. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.