• About Us
  • Our Companies
  • MFG Foundation
  • Work With Us
  • News

We innovate
the future responsibly.

Write to us

28 Jawaharlal Nehru Blvd., Sofia 1324, Bulgaria
pr [at] mfg.bg
  • 
  • 

Юрисконсулт Съдебни вземания - офис Варна

Юрисконсулт Съдебни вземания


Отговорности на длъжността:

  • Предприема процедура по съдебно събиране на вземания по отношение на длъжници;
  • Изисква правни действия от съдебните изпълнители по изпълнителни дела срещу длъжници на дружеството с оглед събиране на вземанията;
  • Оказва правна помощ във връзка с прилагане на съдебната процедура по събиране на вземания на служители и длъжници на дружеството;
  • Представлява дружеството пред съдебно-изпълнителни служби, дирекции на МВР, държавни и общински органи;
  • Съдейства при издаването на документи от органите на съдебната власт;
  •  Отговаря за следните региони: Варна, Добрич, Шумен, Силистра, Разград, Бургас. В дейностите са включени ежемесечни командировки за получаване на изпълнителни листове от районни съдилища в региона.


Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:

  • Висше юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
  • Опит в сферата на съдебното събиране и принудителното изпълнение ще се счита за предимство.
  • Много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Power Point
  • Способност да самостоятелно решаване на казуси
  • Лоялност и високо чувство за отговорност
  • Комуникативност и умение за работа в екип
  • Умение за работа в динамична среда при спазване на срокове
  • Активен шофьор

Нашето предложение към Вас:
  • Постоянен трудов договор и коректни трудови взаимоотношения
  • Отлични условия на труд
  • Конкурентно фиксирано възнаграждение и мотивираща бонусна схема
  • Стимулираща работна среда в млад и динамичен екип
  • Добра социална политика
  • Възможност за професионално развитие

     Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, моля изпратете подробна автобиография. 
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.

Юрисконсулт Съдебни вземания - офис София

Юрисконсулт Съдебни вземания


Отговорности на длъжността:
  • Предприема процедура по съдебно събиране на вземания по отношение на длъжници;
  • Изисква правни действия от съдебните изпълнители по изпълнителни дела срещу длъжници на дружеството с оглед събиране на вземанията;
  • Оказва правна помощ във връзка с прилагане на съдебната процедура по събиране на вземания на служители и длъжници на дружеството;
  • Представлява дружеството пред съдебно-изпълнителни служби, дирекции на МВР, държавни и общински органи;
  • Съдейства при издаването на документи от органите на съдебната власт;
  • В дейностите са включени ежемесечни командировки за получаване на изпълнителни листове от районни съдилища в региона.
Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността:
  • Висше юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
  • Опит в сферата на съдебното събиране и принудителното изпълнение ще се счита за предимство.
  • Много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Power Point;
  • Способност да самостоятелно решаване на казуси;
  • Лоялност и високо чувство за отговорност;
  • Комуникативност и умение за работа в екип;
  • Умение за работа в динамична среда при спазване на срокове;

Нашето предложение към Вас:
  • Висше юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
  • Опит в сферата на съдебното събиране и принудителното изпълнение ще се счита за предимство.
  • Много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Power Point
  • Способност да самостоятелно решаване на казуси
  • Лоялност и високо чувство за отговорност
  • Комуникативност и умение за работа в екип
  • Умение за работа в динамична среда при спазване на срокове
  • Активен шофьор

Ако виждате успеха и професионалното си развитие в Нашата компания, моля изпратете подробна автобиография. 
Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.

Координатор първично счетоводство

Координатор първично счетоводство



Основни задължения:

  • Организира и координира първичните финансови операци в компанията;
  • Обработва първични счетоводни документи;
  • Разпознава плащания от клиенти по банковите сметки на компанията;
  • Отчита командировъчни; води регистър на командировъчните
  • Води фирмена кореспонденция с доставчици и партньори във връзка с разплащания;
  • Работи със специализиран софтуер за разходи и плащания към клиенти, включително обработване на база данни и въвеждането им в системата;
  • Извършва банкови операции във връзка с регулярни плащания;
  • Изготвя авансов отчет във връзка с направени разходи за офис нужни
  • Изготвя специализирани справки, анализи и отчети;
  • Отговаря за дейности, свързани с фирмен малък автопарк, като: изтичащи ГО и Каско, ремонти;
  • Подпомага ръководството в организационни процеси;


Необходими изисквания за длъжността:

  • Висше образовение в областите икономика, финанси или бизнес администрация
  • Опит на сходна позиция се счита за предимство;
  • Добра финансова грамотност;
  • Добри познания по основни офис приложения на Microsoft: Excel и Word;
  • Умение за планиране, организиране и приоритизиране на работата си;
  • Способност за вземане на бързи решения;
  • Внимание към детайлите;
  • Умения за работа в екип;
  • Проактивност и инициативност;
  • Шофьорска книжка/активен шофьор.


Нашето предложение към Вас:

  • Постоянен трудов договор и коректни трудови отношения;
  • Офис в центъра на София;
  • Стимулираща среда в млад, подкрепящ и динамичен екип;
  • Петдневна работна седмица, осемчасов работен ден;
  • Добра социална политика:

- Система от обучения и възможности за повишаване на квалификацията;
- Частично финансрана Мултиспорт карта;
- Допълнително здравно осигуряване - луксозен пакет;
- Карта за преференциални отстъпки;
- Плодове и топли напитки в офиса.


Ако искате да се присъедините към нас, моля изпратете подробна автобиография. Очакваме Ви!

Тийм лидер в Кол център

Тийм лидер в отдел Кол център


Обхват на позицията:

  • Ръководене на екип от оператори в Кол център и проследяване за спазване на правилата за работа
  • Проследяване и контролиране на ключови показатели за ефективност
  • Проследяване на справки за представянето на екипа и дава обратна връзка към ръководителя на отдела
  • Пряко участие в ежедневните оперативни дейности в отдела и подпомагане на работния процес
  • Управляване на приоритетите в екипа, изготвяне на репорти и въвеждане на данните от тях в ERP системата на дружеството
  • Пряко участие в обучението и развитието на служителите в поверения му екип


Изисквания за длъжността:

  • Висше образование
  • Опит в организирането и ръководенето на екип - задължителен
  • Умения за планиране и организиране на работния процес и задачи
  • Много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Power Point;
  • Способност за самостоятелно вземане на решения;
  • Лоялност и високо чувство за отговорност;
  • Комуникативност и умение за работа в екип;
  • Умение за работа в динамична среда при спазване на срокове.


Нашето предложение към Вас:

  • Стимулираща работа в бързоразвиваща се компания
  • Приятелска работна атмосфера в млад, подкрепящ и динамичен екип
  • Постоянен трудов договор и коректни трудови отношения;
  • Работа в офис в центъра на София;
  • Интересна работа по нови и дългосрочни проекти;
  • 24/7 достъп до платформа за електронно обучение;
  • Добра социална политика


Нашето предложение към Вас:

  • Стимулираща работа в бързоразвиваща се компания
  • Приятелска работна атмосфера в млад, подкрепящ и динамичен екип
  • Постоянен трудов договор и коректни трудови отношения;
  • Работа в офис в центъра на София;
  • Интересна работа по нови и дългосрочни проекти;
  • 24/7 достъп до платформа за електронно обучение;
  • Добра социална политика


     Ако виждате успеха и професионалното си развитие в нашата компания, моля изпратете подробна автобиография. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Гарантирана конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД.

Специалист Работна заплата

Екипът ни се разраства и в момента търсим да назначим служител за позицията „Специалист Работна заплата“.

Отговорности на позицията:
  • Цялостно администриране на трудовите възнаграждения на служителите в Дружествата от Групата;
  • Участие в ежемесечното изчисляване и обработване данните за хонорарите на лицата по граждански договор;
  • Изготвяне на ведомости и рекапитулации за възнагражденията, изплатени по граждански и трудов договор;
  • Обработка на болничните и на данните за служители в отпуск по майчинство;
  • Поддържа кореспонденция с НАП, НОИ и др. държавни институции свързана с данъчното и социално осигуряване на служителите;
  • Изготвяне и подаване към съответните държавни институции /НАП, НОИ, НСИ и др./ на необходимите декларации, уведомления, справки и отчети;
  • Изготвяне на отчети и справки за нуждите на ръководството;
  • Интензивна комуникация с Дружествата от Групата;
  • Издаване на служебни бележки и удостоверения на служителите;
  • Следене на промените в трудовото, осигурителното и данъчно законодателство;

Изисквания:
  • Опит на подобна позиция минимум 2 години;
  • Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
  • Много добри познания и умения за прилагане на Кодекса за социално осигуряване, Кодекса на труда, както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
  • Опит със софтуера Aladin е предимство;
  • Разширени компютърни умения (много добро владеене на MS Excel);
  • Аналитичност, прецизност, коректност, отговорно отношение към работата;
  • Отлични комуникативни умения, работа в екип.

Предимства на позицията:
  • Отлична работна атмосфера и условия на труд;
  • Конкурентно стартово заплащане;
  • Възможност за дългосрочна кариера и професионално развитие;
  • Допълнително здравно осигуряване за сметка на работодателя;
  • Възможност за спортна карта на преференциална цена;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнителни дни отпуск след прослужено време в компанията;
  • Безплатни напитки и плодове в офиса.

Позицията е подходяща за кандидати, които имат желание за кариера в бързо развиваща се среда. Ако имате силна мотивация за постигане на резултати, нашата структура е мястото за Вас.

Гарантирана е конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
  1. Експерт Администриране на персонал
  2. Team Leader Credit Risk Management
  3. Credit Risk Modeler
  4. Data Science Team Leader

Page 1 of 3

  • 1
  • 2
  • 3

We innovate
the future responsibly.

Write to us

28 Jawaharlal Nehru Blvd., Sofia 1324, Bulgaria
pr [at] mfg.bg
  • MFG Foundation
  • ESG
  • 
  • 
© 2025 All rights reserved.
  • Terms of Use
  • Privacy Policy
  • Cookie Policy
  • Whistleblowing
Design / Development